Ankieta satysfakcji klienta w restauracji

Badania satysfakcji przy pomocy ankiety satysfakcji klientów na tablecie prowadzą nei tylko duże firmy. Ostatnio do grona naszych klientów dołączyło Bistro Hygge. Przytulny lokal na krakowskim Ruczaju. Bistro Hygge stawia na wysoką jakość serwowanych dań a także na zadowolenie każdego klienta. Ankieta satysfakcji umieszczona w restauracji pozwala na przekazanie uwag dotyczących pracy restauracji zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych.  Daje ona wskazówki właścicielmo o tym co należy poprawić, mobilizuje personel a także daje klientom możliwość „wyładowania” swoich emocji w przypadku niezadowolenia. Często pozwala to na uniknięcie nagatywnych wpisów w ankietach satysfackji na serwisach społecznościowych czy w Ocenach Google czy Facebook. Poniżej kika zdjęć ankiety satysfackji klienta, która umieszczona jest w restauracji Bistro Hygge.

Badania satysfakcji klienta restauracja Badania satysfackji klientów restauracji Ankieta satysfakcji klientów restauracja

 

Na co pozwala ankieta saytysfakcji klientów:

– Pomiar zadowolenia klientów restauracji
– Zbieranie opinii klientów w restauracji (pozytywne i negatywne)
– Pozwala na ocenę poziomu obsługi w restauracji
– Pozwala na budowanie bazy danych klientów (listy emailingowej) restauracji
– Pomiar satysfakcji klientów w różnych lokalizacjach (jeśli masz więcej niż jedną restaurację)
– Może służyć jako punkt skarg i zażąleń