Badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji

Badania Satysfakcji Klientów

Prowadząc badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji, zyskujesz wiarygodne dane o jakości obsługi w całej sieci Twoich placówek i dowiadujesz się o poziomie satysfakcji Twoich prawdziwych klientów. Łatwo zidentyfikujesz oddziały lub obszary działalności, które odstają od średniej satysfakcji klienta dla Twojej organizacji. Dzięki prowadzeniu badań satysfakcji klienta, Twoja firma może jeszcze lepiej dostosować się do wymagań klientów i w konsekwencji zwiększyć przychody ze sprzedaży.

Nigdy wcześniej badania satysfakcji klienta nie były takie proste. Umieść elektroniczne ankiety satysfakcji w placówkach Twojej organizacji, my zajmiemy się resztą. Jesteśmy gotowi przygotować pierwsze raporty satysfakcji już następnego dnia i dostarczać je do Ciebie z ustaloną częstotliwością.

Jak działa Elektroniczna Ankieta Satysfakcji Klienta

  1. Klient wyraża swoją opinię na temat jakości obsługi przy pomocy prostej w użyciu elektronicznej ankiety zlokalizowanej w POS.
  2. Zebrane dane wysyłane są siecią komórkową do głównego serwera, gdzie są weryfikowane i konsolidowane przy pomocy specjalistycznego oprogramowania.
  3. Przetworzone dane przekształcane są w raporty dostarczane z ustaloną częstotliwością (tydzień, miesiąc, kwartał, rok) pocztą elektroniczną formatach PDF i MS Excel.
  4. Raporty dostarczają kadrze zarządzającej informacji potrzebnej do podejmowania działań mających na celu podniesienie poziomu jakości obsługi klienta.

Zalety badania satysfakcji klienta przy pomocy Elektronicznej Ankiety Satysfakcji:

  • Zwiększasz lojalność klientów w długim okresie czasu i w konsekwencji zyski twojej firmy.
  • Otrzymasz ranking swoich oddziałów (od najlepszych do najgorszych).
  • Otrzymujesz łatwe w interpretacji wykresy w formatach PDF i MS Excel, a także dane źródłowe do własnej analizy.
  • Pokazuje klientom, że liczysz się z ich opinią.
  • Motywujesz pracowników do jeszcze lepszej pracy.
  • Pomaga spełnić wymagania formalne konieczne dla firm zobligowanych do przeprowadzania badań satysfakcji – spełniasz wymagania formalne do tego konieczne.
  • Zbierasz wiarygodne dane. System działa 365 dni w roku i podczas wszystkich godzin otwarcia Twoich oddziałów.
  • Możesz używać systemu do pomiaru Net Promoter Score™ (miara satysfakcji klientów).

.