Zaufali nam

Poniżej lista niektórych firm z którymi mieliśmy przyjemność współpracować w badaniach satysfakcji klientów, badaniach satysfakcji pacjentów, budowie rankingów satysfakcji dla wszystkich oddziałów czy też przy pomiarze Net Promoter Score®

Ankieta syatysfakcji klienta w wypoyczalni samochodw PanekBadania satysfkacji klientów TotalCoca Cola HBC Polska badania satysfkacji pracownikówPlus - monitorowanie satysfakcji klientówBadanie satysfakcji - 3MZlata UlickaKrakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła IIAnkieta satysfakcji klientów supermarketu Delikatesy Centrum

Badanie satysfakcji klientów w restauracji Chili & Cynamon w KrakowieBadanie satsyfakcji eventu otwarcia supermarketu - EventowoBadanie satysfakcji kuracjuszy z usług medycznychCeska Chodba - badanie satysfakcji klientów restauracjiBadanie satysfakcji pacjentów w szpitalu prywatnymBadanie-Satysfakcji-uczestnikow-konferencji - TermediaBadanie satysfakcji pacjentów - dentysta - Dentim ClinicAnkieta satsyfakcji klienta w bistro Hygge

Net Promoter, Net Promoter Score, and NPS są znakami towarowymi firmy Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., i Fred Reichheld