Wskaźnik Net Promoter Score ®

Net Promoter Score umożliwia określenie poziomu lojalności kientów. Jest również świetnym wskaźnikiem służącym do jej ciągłej kontroli i ulepszania.

Zadając jedno proste pytanie “Na ile jest prawdopodobne, że polecił(a)by Pan(i) naszą firmę rodzinie/znajomym?” możesz podzielić wszystkich swoich klientów na 3 grupy: Krytycy, Pasywni, Promotorzy.

Czytaj więcej…




Badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji

Badania Satysfakcji Klientów

Prowadząc badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji, zyskujesz wiarygodne dane o jakości obsługi w całej sieci Twoich placówek i dowiadujesz się o poziomie satysfakcji Twoich prawdziwych klientów. Łatwo zidentyfikujesz oddziały lub obszary działalności, które odstają od średniej satysfakcji klienta dla Twojej organizacji.

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji klientów przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji w fabryce 3M OH&ES – Wrocław

Badanie satysfakcji - 3MMarka 3M jest od wielu lat kojarzona z innowacyjnymi rozwiązaniami stosowanymi w wielu dziedzinach życia. 3M opracowuje kolejne inteligentne rozwiązania oraz skupia się na ulepszaniu już istniejących.

Dążąc do doskonałości w procesach obsługi swoich klientów jedna z fabryk firmy 3M – OH&ES we Wrocławiu –

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji klientów restauracji Chili & Cynamon w Krakowie

W styczniu 2012 rozpoczęliśmy współpracę z kolejną restauracją w zakresie badania satysfakcji klientów. Restauracja Chili & Cynamon znajdująca się na Krakowskim Kazimierzu przy ul. Berka Joselewicza 9 charakteryzuje się idealną oferta dla:

  • wegetarian
  • wegan
  • a także dla wszystkich smakoszy bez objawów uzależnienia od mięsa

Wysoka jakość obsługi,

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji pacjentów Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II

Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła IISzpital im. Jana Pawła II w Krakowie już od ponad 90 lat pomaga swoim pacjentom.  Starania o ciągłe podnoszenie jakości usług zaowocowały uzyskaniem przez Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w 2007 roku kolejnego certyfikatu ISO 9001:2000. Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości usług medycznych zaowocowały wdrożeniem systemu do badania satysfakcji swoich pacjentów,

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji klientów restauracji Ceska Chodba w Krakowie

Ceska Chodba - badanie satysfakcji klientów restauracjiRozpoczęliśmy współpracę w zakresie badania satysfakcji klientów z Restauracją Ceska Chodba w Krakowie znajdującej się przy ul. Zwierzynieckiej 30. Restaurację sami sprawdziliśmy i polecamy miłośnikom kuchni czeskiej i staropolskiej. Lany Staropramen, Kozel i Bernard zapewne ucieszy niejednego amatora chmielowego trunku.

Satysfakcja klientów z oferowanych dań i jakości obsługi jest priorytetem dla właścicieli restauracji.

Czytaj więcej…




Popraw satysfakcję twoich klientów w 2012 roku

Mamy nadzieje, że rok 2011 był dla was udany. Zapewne Twoja firma ma wielkie plany na rok 2012. Czy na ten nowy rok Twoja firma ma jakieś postanowienia? Pozwól, że zgadnę

  • zwiększyć przychody
  • pozyskać nowych klientów
  • przeprowadzić się do nowego biura
  • stworzyć program motywacyjny dla pracowników

Jeśli tak wygląda Twoja lista postanowień na ten rok to na pewno pomija ona jedno bardzo ważne postanowienie: Zwiększyć zadowolenie klientów z jakości obsługi jaką im oferujesz.

Czytaj więcej…




Monitorowanie satysfakcji klientów w salonach firmowych i punktach sprzedaży firmy Polkomtel S.A., operatora sieci Plus

Plus - monitorowanie satysfakcji klientówFirma Polkomtel S.A., operator sieci Plus w trosce o satysfakcję swoich klientów ciągle ulepsza swoje procesy i wprowadza nowe rozwiązania. Przez okres 6 miesięcy mieliśmy okazję współpracować z tym najbardziej innowacyjnym na polskim rynku graczem telekomunikacyjnym. Wdrożyliśmy dla niej kompleksowy system monitorujący satysfakcję klientów. Opinię firmy Polkomtel S.A.

Czytaj więcej…




Badanie jakości usług medycznych i usług sanatoryjnych w Uzdrowisku Rabka

Badanie satysfakcji kuracjuszy z usług medycznychUzdrowisko Rabka to nie tylko leczenie chorób dziecięcych. Uzdrowisko Rabka ma również ofertę dla całych rodzin, szukających spokoju, relaksu i wypoczynku – dla każdego, kto dba o swoje zdrowie i samopoczucie.

W trosce o najwyższy standard jakości usług oferowanych swoim klientom Uzdrowisko Rabka wdrożyło Elektroniczną Ankietę Satysfakcji,

Czytaj więcej…




Model RATER – Badanie jakości obsługi klienta

Model badania jakości obsługi klienta RATERObecnie Model Rater jest używany głównie przez klientów B2C. Z powodzeniem może on być jednak stosowany przez organizacje B2B.

Model RATER pomoże zrozumieć twojej organizacji jakość oferowanych usług widzianą oczami Twojego klienta. Jak wiadomo wysoka jakość obsługi klienta jest podstawą utrzymania się firmy na rynku w długim okresie czasu.

Czytaj więcej…