Badania satysfakcji uczestników konferencji

Badanie-Satysfakcji-uczestnikow-konferencji - TermediaBadania satysfakcji uczestników konferencji “II Ogólnopolskie Dni Otyłości w Poznaniu”
.
W dniach 5-6 Listopada 2010 w Poznaniu odbyła się konferencja “II Ogólnopolskie Dni Otyłości”. Organizatorami konferencji byli Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych, Zaburzeń Metabolicznych i Nadciśnienia Tętniczego Uniwersytetu Medycznego im.

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji pracowników

Satysfakcja pracowników jest miarą zadowolenia pracowników z pracy i środowiska pracy. Wysoki poziom zadowolenia Twojego personelu z pracy ma niebagatelny wpływ na wyniki finansowe firmy. Zadowoleni pracownicy są bardziej wydajni, biorą mniej dni wolnego, są lojalni dla firmy i mili dla Twoich klientów.

Wiele firm używa tradycyjnych ankiet do pomiaru zadowolenia pracowników.

Czytaj więcej…




Klient nasz Pan? – Smiling Report 2010

Klient Nasz Pan czyli Ranking Usmiechu 2010

Na podstawie pół miliona ankiet przeprowadzonych w różnych branżach metodą Mystery Shopper (Tajemniczy Klient) w krajach Europy, Ameryki Południowej i Azji sporządzono ranking „Smiling Report 2010” (Ranking uśmiechu 2010). Osoby przeprowadzające badanie zainteresowane były kilkoma (wymienionymi poniżej) czynnikami wpływającymi na obsługę a zarazem satysfakcję klienta podczas procesu sprzedaży.

Czytaj więcej…




Badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji klienta.

Badania Satysfakcji Klientów Elektroniczna Ankieta Satysfakcji Klienta jest  innowacyjnym systemem monitorującym jakość obsługi klienta. System automatycznie monitoruje poziom satysfakcji klientów poprzez elektroniczną ankietę satysfakcji wyświetlana na tablecie umieszczanym w punkcie sprzedaży, punkcie obsługi itp.

 

 

Jak działa elektroniczna ankieta satysfakcji klienta

  1. Klient ocenia obsługę za pomocą prostej w użyciu ankiety satysfakcji zlokalizowanej w punkcie sprzedaży.

Czytaj więcej…




Badanie satysfakcji pacjenta

Badania Satysfakcji PacjentówWzrost konkurencyjności placówek ochrony zdrowia prowadzi do rywalizacji o pacjenta przez potwierdzenie jakości oferowanych usług medycznych. Obecnie pacjenci chcą otrzymywać świadczenia tam, gdzie będą spełnione ich wymagania, i dlatego wybierają te zakłady, w których funkcjonuje system zarządzania jakością. Zarządzanie jakością przyczynia się do poprawy pozycji rynkowej oraz wizerunku i prestiżu placówki,

Czytaj więcej…




Net Promoter Score™

książka o net promoter score jako miarze lojalności klientówNet Promoter Score™ jest miarą lojalności klienta zapoczątkowaną przez Freda Reichhelda, Bain & Company i Satmetrix. Net Promoter Score™ jest nie tylko wskaźnikiem lojalności klientów ale również narzędziem służącym do zwiększenia zysków firmy.  Ten prosty wskaźnik oddaje odpowiedzialność za satysfakcję klientów w ręce pracowników i zarządu firmy.

Czytaj więcej…




Jak obliczyć Net Promoter Score™?

obliczanie net promoter scoreUżywając jednego pytania – Czy poleciłabyś/byś naszą firmę rodzinie/znajomym? – możesz podzielić swoich klientów na trzy kategorie: adwokaci (orędownicy), bierni klienci i terroryści. Skala odpowiedzi na powyższe pytanie posiada w większości przypadków jedenaście stopni (minimum to pięć stopni).

(9-10) – adwokaci (orędownicy) – klienci całkowicie zadowoleni i wysoce lojalni polecający Twoją firmę

(7-8) –

Czytaj więcej…




Kto mierzy Net Promoter Score™?

.
Największe przedsiębiorstwa w USA osiągają wynik Net Promoter Score™ na poziomie 50-80%. Harley-Davidson (81%), Amazon.com (73%), eBay (71%), Apple (66%) czy Dell (50%). Wyniki te mogłyby wydawać się mało imponujące gdyby nie fakt, że średni wynik NPS® wynosi 5 do 10%.

.
Wynika z tego,

Czytaj więcej…




Badania satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientaW dzisiejszych konkurencyjnych czasach coraz trudniej jest o innowacyjny produkt/usługę która zapewni naszej firmie stałą przewagę konkurencyjną. Walka o klienta skupia się na ciągłym wdrażaniu innowacji, które pozwalają zaspokoić oczekiwania klienów.

Umiejętność przeprowadzenia badań satysfakcji klientów i zrozumienie potrzeb klientów (zebranie opinii klientów, analiza wniosków i wdrożenia odpowiednich zmian w firmie) jest kluczem do poprawy poziomu obsługi klienta a tym samym do uzyskania przewagi nad konkurencją.

Czytaj więcej…




Jak powstała elektroniczna Ankieta Satysfakcji Klientów ?

Elektroniczna Ankieta Satysfakcj Klientów

Pomysł elektronicznej ankiety satysfakcji klientów zrodził się w głowie studenta Craiga Aikena w Johanesburgu – RPA podczas oczekiwania w kolejce do okienka bankowego. Dzwoniąc do swojego kolegi Petera Everetta powiedział „Szkoda, że nie mogę im powiedzieć co o nich myślę”. Zainspirowani ta rozmową studenci opracowali prostą w użyciu elektroniczną ankietę służącą do oceny obsługi klienta.

Czytaj więcej…