Badania satysfakcji klienta przy pomocy elektronicznej ankiety satysfakcji klienta.

Badania Satysfakcji Klientów Elektroniczna Ankieta Satysfakcji Klienta jest  innowacyjnym systemem monitorującym jakość obsługi klienta. System automatycznie monitoruje poziom satysfakcji klientów poprzez elektroniczną ankietę satysfakcji wyświetlana na tablecie umieszczanym w punkcie sprzedaży, punkcie obsługi itp.

 

 

Jak działa elektroniczna ankieta satysfakcji klienta

  1. Klient ocenia obsługę za pomocą prostej w użyciu ankiety satysfakcji zlokalizowanej w punkcie sprzedaży.
  2. Zebrane dane wysyłane są automatycznie do serwera danych za pomocą modemu 3G lub sieci WiFi
  3. Nasze serwery przetwarzają informacje zebraną we wszystkich oddziałach Twojej firmy.
  4. Przetworzone dane prezentowane są w postaci wykresów, które dostarczane są w określonych cyklach czasowych.
  5. Wykresy służą do monitorowania poziomu obsługi klientów. Pozwalają zlokalizować problematyczne obszary działalności Twojej firmy i monitorować czy podjęte działania są skuteczne.

Zalety systemu do badania satysfakcji klientów i pacjentów opartego na tablecie:

  • Prosty we wdrożeniu i w użyciu (Plug & Play)
  • Umożliwia porównanie oddziałów/sklepów/placówek medycznych między sobą.
  • Dostarcza łatwe w interpretacji wykresy (PDF, Excel).
  • Umożliwia analizę danych w czasie (generuje trendy).
  • Pokazuje klientom, że liczysz się z ich opinią.
  • Pokazuje pracownikom, jak ważna jest kultura obsługi klienta w twojej firmie.
  • Może być użyty do pomiaru Net Promoter Score™* (miara satysfakcji klientów).
  • Zwiększa lojalność klientów w długim okresie czasu a przez to zyski twojej firmy.

*Net Promoter Score™

.Net Promoter®jest wskźnikiem lojalności klienta. Net Promoter Score™ jest także narzędziem, które pozwala zwiększyć zyski Twojej firmy. Wskaźnik NPS® (Net Promoter Score™) opiera się na jednym prostym pytaniu „Czy poleciłbyś/łabyś naszą firmę rodzinie/znajomym?”. Miara Net Promoter® dzieli klientów na trzy grupy: adwokaci (orędownicy), bierni klienci i terroryści. Wskaźnik NPS® to różnica pomiędzy procentowym udziałem Adwokatów a Terrorystów (NPS® = % Adwokatów – % Terrorystów). Celem wskaźnika NPS® (Net Promoter®) jest ciągłe dążenie do zwiększania satysfakcji klienta. Koncept Net Promoter Score™ w Polsce wykorzystywany jest między innymi prze GE Money Bank a także Merlin.pl więcej informacji znajdziesz pod Net Promoter Score™

Net Promoter, Net Promoter Score, and NPS are trademarks of Satmetrix Systems, Inc., Bain & Company, Inc., and Fred Reichheld