Popraw satysfakcję twoich klientów w 2012 roku

Mamy nadzieje, że rok 2011 był dla was udany. Zapewne Twoja firma ma wielkie plany na rok 2012. Czy na ten nowy rok Twoja firma ma jakieś postanowienia? Pozwól, że zgadnę

  • zwiększyć przychody
  • pozyskać nowych klientów
  • przeprowadzić się do nowego biura
  • stworzyć program motywacyjny dla pracowników

Jeśli tak wygląda Twoja lista postanowień na ten rok to na pewno pomija ona jedno bardzo ważne postanowienie: Zwiększyć zadowolenie klientów z jakości obsługi jaką im oferujesz. Kluczem rozwoju każdego biznesu są zadowoleni klienci. Większość firm nie zawraca sobie głowy mierzeniem satysfakcji klientów. Niektóre firmy wciąż wysyłają papierowe ankiety satysfakcji do klientów w nadziei, że ktoś na nie odpowie. Tego roku proponujemy Ci abyś podszedł do tematu zupełnie inaczej i głównym celem Twojej firmy uczynił poprawę zadowolenia Twoich klientów z jakości obsługi lub produktów jakie im oferujesz. Najlepszym sposobem na to będzie wdrożenie elektronicznej ankiety satysfakcji, która w czasie rzeczywistym mierzy satysfakcję Twoich klientów. Żeby ułatwić Ci podjęcie decyzji oferujemy Ci jeden darmowy miesiąc przez który będziesz mógł używać elektronicznej ankiety satysfakcji jeśli podpiszesz z nami umowę do końca lutego 2012 roku. Jeśli chcesz skorzystać z oferty skontaktuj się z nami i powołaj na ten artykuł.

Mamy nadzieję, że ten rok będzie owocny dla Twojej firmy.

Szczęśliwego Nowego Roku 2012

Opiniotools – Badania satysfakcji klientów